Everytime me fantasize me see your lips, me see your eyes

Okej. Min arm smärtar inte liiite alltså. Men what to do? Vill man ha skoj så.. Haha seriöst. Jag fick världens jävla flipp i ankarliften, på samma jävla pelare, (NR 6 kan gå & dö!!) och mottot blev väl: Kan inte liftvärdarna fixa det så får jag väl fixa skiten själv =) Så ja, där stod jag och fixade lite, haha. Låter ju helt mobbat men alltså. Det är inte kul att man ska behöva få stå ut med en viss sak bara för att jag åker goofy (höger fot fram) istället för normal (vänster fot fram) som alla andra gör. Jag plus typ, två till i hela Sverige åker goofy. Seriöst.. Men sen så är det lite roligare så ; ) haha!

Förövrigt är min bräda jävligt sliten här & där så mycket som jag bränner på. Fattar inte varför, haha! Blev sjukt ledsen när den gick sönder lite där bak, men det är inget jämfört med hur den ser ut nu haha.. Jag kanske måste vara lite försiktigare trots allt...

Äsch ; D

Nu ska jag vila mig & min arm. Går inte speciellt bra idag så får bli en lång lunch, är ändå kvällsåkning och det går alltid bättre på eftermiddagen/kvällen för mig!


Kristian
2009-01-24 @ 17:20:32

Offpist, de e farligt vettu förstör brädorna ;) :P

Suss
2009-01-24 @ 18:11:10

Svar Kristian: Åker inte offpist, bara det att jag bränner på som satan i pisten haha!

Helena
2009-01-24 @ 18:19:45

Ursäkta jag menar två år dvs fyra säsonger och två till på gång!Skall ändra det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0