Get loose

Pah, snowboardmusiken är på. Klockan är tjugo i 6 på morgonen.

Fråga mig inte varför. Blev bara att jag fastnade framför datorn & tog den till rummet.. Not good! Jag som ändå har grejer att göra idag (Lördag).. Ska träffa Ewe, talk some with her & sen får vi se vad kvällen ger..

MÅSTE göra en playlist till fjällen o9! Får börja ganska smått snart med tanke på att jag kommer ha mycket att göra innan resan.. Ska ifs ha med mig datorn denna gången så kan ju bara slänga över låtar där med.. Ska verkligen försöka fixa trådlöst nät där också, måste ju ha kontakt med omvärlden!

Fan. Jag är inte ens det minsta trött =/ Hur ska detta gå? Med start från och med Söndag, blir det att lägga sig en timma tidigare varje kväll. Har ju ändå skola att tänka på sen, ett ynka halvår kvar & det får inte förstöras!

Inget inlägg i privatebloggen idag, har haft en bra dag & mycket annat att göra så har "sluppit" tänka lite, om man nu vill uttrycka sig så..

Får se om jag ska försöka somna nu eller kanske kolla någon film eller så. Vill inte sova ensam trots allt ändå! =/

Goodnight hun's!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0