Godmorgon!

Haha äter frukost nu medan jag har en snubbe i badrummet som fixar kranen ; ) Inte min snubbe då alltså utan fastighetsskötarn.. Han ska fixa den & så våra fönster som det blåser seriöst rena rama orkanen från..

Anyway. Idag har jag två lektioner & på den ena jobbar jag inte ändå (projektarbete) och på den andra sover jag (svenska) för vi ska nog kolla en skittråkig film om folk från 17oo-talet eller något sånt. Känns ju kul att masa sig iväg då!? Hade kunnat stanna hemma istället och verkligen jobbat med mina uppgifter jag måste göra innan Torsdag/Fredag istället för att sen när jag kommer hem kommer jag vara så trött så jag säkert somnar igen..

Jaja =) Ska bli klar med frukosten & fixa mig nu.. Ha en bra Onsdag =)

Puss!

J
2009-01-14 @ 09:08:02

trâkig dag...

jo, jag pluggar, gâr läkarlinjen

och jag sa att du inte skulle vara för nervös men egentligen dör jag av stress idag haha har examen imorgon...

ha en bra dag ändâ

Savefors
2009-01-14 @ 10:49:02

Svar. Tack så mycke =)



Addar dej så fort jag kommer hem =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0