Hemma!

Jaha.. Så var man hemma då.. Ändå skönt för jag hade en enorm hemlängtan men min passion är ju snowboard så trist att behöva lämna det =(

Miiiih, tog kortet i hissen innan sista åket! Det var typ världens bästa åk förövrigt. SJUKT mycket snö (LÄTT 3o cm & uppåt!), det snöade mycket och jättesnabbt, skitstora snöflingor. Ingen vind heller. Allvar, allt var typ perfekt! Då fick jag ändå sån neej fan jag vill inte hem.. Men när jag väl tänker efter så saknar jag ju mina nära & kära så jaa.. Ska iaf tjata lite på brorsan och se till att få iaf MINST en kortweekend någonstans ; ) Seriöst. Jag tänker aldrig någonsin sluta åka snowboard, till och med mina ungar ska lära sig, haha!



 S N O W B O A R D ♥


Nu ska jag vila upp mig lite & fixa mina jävligt förstörda naglar, haha! Skola imorgon till 16:1o =( Sen: SHOPPING! ; D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0