How cool am I?

Nu har jag varit & köpt fem kilo godis.. Haha, nej skoja. Så mycket köpte jag inte ; ) Idag är en väldigt bra dag. Undra varför, hmm haha.. Inte så svårt att veta svaret på den frågan om man verkligen känner mig =)

Är klar med nerpackningen av kläderna nu, förutom mina kläder jag har när jag åker. Men har fortfarande en del kvar plus att jag ska duscha.. Jag är för seg för att göra något av det.

Åh Right thurr var nyss på radion, min gamla favorit =) Ibland brukar jag tänka att det inte alls är så konstigt att jag blev som jag blev, haha nej skoja. Men att jag började lyssna på den musiken jag gör när jag hade såna låtar som favoritlåtar när jag var yngre.. Man märker verkligen hur man formas redan så tidigt, sinnes..

Det är -1o grader i Sälen nu förresten & igår kvar det -16. Jag kommer nog frysa =) Fast vad gör det när jag är där på min älskade bräda & gör det jag gör allra bäst!? Detta året tar jag ju även med mig canon eos 45od så hoppas det blir många finfina bilder på snööön! =)

NUUU ska jag dricka lite te & sen försöka ta tag i packningen lite mer. Om inte det så får jag väl kolla på någon serie. Har ju inte sett tredje avsnittet av Bromance än =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0