I'm the question and you're of course the answer

Är hemma nu.. Stack ju till brorsan efter skolan & hängde där.. Var ju ett tag sen sist så vi gjorde mat och så lånade jag lite grejer inför fjällen =) Passade min brorsas kompis dotter också & jäävlar vad hon är söt. Helt sjukt. Förut tyckte jag att hon var jätte tillbakadragen & nästan lite töntig typ haha. Sorgligt men sant. Men nu, herregud. När man ser ungar som henne vill man ju ha barn själv. Fast jag vill ifs inte ha det annars men ändå, haha!

Anyway. Så nu sitter jag här. Ska börja översätta en artikel från svenska till engelska snart & den måste in imorgon. Får jag VG på den så får jag VG i slutbetyg. Emelie satt med artikeln i sex timmar =/ Får väl lägga mig klockan 4 då =) haha! Den måste in så inget att göra åt det.. Tack & lov för att det är Fredag imorgon vilket innebär soft dag i skolan och sen utgång med Emma =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0