Jag är nog sist upp i världen

Varför kommer inte mitt inlägg jag skrev igår natt upp!? Hatar när blogg.se segar så här mycket..

Godmorgon iaf! =) (haha vadå godmorgon!?)

Var faktiskt uppe halv 1o och skulle kolla Blondinbella på nyhetsmorgon men eftersom att det var sjukt kallt i vardagsrummet, tog jag mitt täcke och det resulterade såklart i att jag somnade om och att jag missade programmet ; D Haha! Men det gör inte så mycket, det kommer säkert läggas ut på webben.

Jag har blivit mästare på att sova till runt 2 =) Förut blev jag ju så grinig så fort jag vaknade runt 12, men nu blir jag inte ens det minsta grinig när jag vaknar runt 2, haha!

Jaja, nu har jag lite saker att fixa här =) Hörs!

Puss!


P U S S Y D O L L
2009-01-04 @ 17:33:06

Sv; Ah okej tack för svaret! :D Då vet jag det ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0