Last day

Har inte skrivit tidigare idag för har inte funnits något speciellt att säga. Sista dagen innan skolan imorgon och jag har bara varit hemma. Är fortfarande inte helt frisk så ville inte ut på stan och bli mer sjuk.. Så blev ingen provning av skor idag =/ Jaja.. Kommer ju fler dagar ; )

Har kollat på Top Model 11 nu =) Såg ju inte igår för sov haha.. Men det var iaf jättebra & ser framemot en ny säsong! & jag behöver inte ha några spoilers här nu va.. Vet redan vem som vinner ändå, så det är lugnt =)

Nu blir det duschen, sen lite småfix inför imorgon. Ska gå hemifrån 7:15, puuh! Ifs är Torsdagar den enda dagen jag kommer behöva göra det så det blir väl inte så farligt. Hade min riktigt trötta period runt 7-8 förut & höll på att somna, men gjorde inte det! Stolt är jag nu, haha! Men problemet är att jag inte alls är lika trött nu så hoppas det blir sängen innan midnatt iaf..

Som sagt, dusch var det nu..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0