Last night

Neej, åkningen idag var ju sämst.. Blåste överdrivet mycket, snöade i 11o km/h typ, haha! & allmänt fel bara.. Så har knappt åkt något idag. Får väl bli en runda imorgon innan hemresan istället. Lite synd ändå att behöva ge upp brädan och bege sig tillbaka till skolbänken.. Ända positiva med det är ju att jag äääntligen får träffa Emma <3! Men jag har seriöst lidit av hemlängtan de senaste dagarna så det är väl ändå skönt att få komma hem & vara med mina nära och kära igen! =)

Ikväll har det ändå varit en rätt bra & mysig kväll.. Kollade på en jättebra film, Heartbreakers, förut på 4an & nu är det Ace Ventura på 5an =)

Har inte så mycket att säga nu faktiskt.. Ska börja packa lite också så man slipper göra allt imorgon och slipper stressen plus att jag då förmodligen hinner med ett sista åk =)



Helena
2009-01-24 @ 18:44:56

Man skulle lägga in ett inlägg om deras linser på sin blogg, sedan skicka ett mail till dem. Sen skulle de svara, men jag har alltså inte hört något alls eller fått någon anvisning om kod!

Helena
2009-01-24 @ 19:34:10

Skall göra det på måndag!

Patricia Klinteberg
2009-01-24 @ 20:53:09

Ace Ventura is the shit :) Jim Carrey är bäst :) Den filmen är asrolig :D Särskilt när han kommer ut från noshörningen, hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0