Loving this

Pah, sa ju det ; ) Idag har det gått bra att åka förutom att mina boots är helt konstiga framme vid tårna så det smärtar jättemycket i högra foten när jag svänger åt ett håll =( Men ska reklamera dom & fixa nya så imorgon blir det nog ännu bättre. Började även hoppa pyttelite idag =) Känner mig inte helt 1oo än på den biten så får ta det lugnt.. Man vill ju inte att något ska hända!

Guud är så sjukt trött, har ont i tårna, vaderna, höftena, rumpan (haha!), armarna, axlarna.. Så allt förutom magen, huvudet & ryggen. Men jag klagar inte ; ) Smärta tyder bara på att jag satsar allt och jag älskar ju detta!

Har inte kunnat ta några kort än för det har snöat verkligen hela dagen. Ända från att vi vaknade då det fortfarande var kolmörkt till nu & förmodligen ett bra tag till. Man ser ju ändå inte mycket på korten om det snöar & jag vill inte riskera att det händer något med kameran, typ fuktskada eller så.

Jaja, uppdaterar säkert en gång till ikväll =) Hoppas ni har det bra & saknar mig ; ) haha!


Emma
2009-01-19 @ 21:01:48

Tur att du leveer! och jag saknar dig alldeles för mycket! :(

Dessutom är lars AAAAAAAAS sur på dig, pga kameran.. han blev typ sur på mig å michael när vi sa du var ledig :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0