Muffinpaus

Är i skolan nu & har tidningsarbetet igen, paaah ofta jag pallar jobba, seriöst? =) Det är juu F-R-I-D- to the A-Y ; D

& jag kan nog inte vara mer happy efter muffinfikan som min tidning MR United fixade förut =) Och jag & Emma planerar en egen fika sen:


 Suss : I skolan säger:

jag vill ha meeeer muffins

Emma säger:

jag meeed

Emma säger:

jag har kakor i mitt skåp

Suss : I skolan säger:

 & jag har kexchoklad

Suss : I skolan säger:

ska vi fika sen?

Emma säger:

vi kan äta kokor sen du å jag

Emma säger:

i smyg

Emma säger:

haha

Suss : I skolan säger:

haha

Det som är lite skoj är att vi sitter i två olika redaktioner, typ 2o meter ifrån varandra haha! & båda våra bloggar är pyttefixade nu, har lagt in nedräknare & så =)

Jag vill gå på balmötet nu! Är intresserad av att se vad dom ska ta upp. Man ska tydligen kunna rösta om massa saker också! =)

Jaja.. Nu ska jag kolla balklänningar för imorgon ska jag & Emma snigelslemma♥ åka och köpa tyg för att kunna sy upp våra alldeles egna och custommade balklänningar! =)

Sen ska jag jobba med min uppgift här på tidningen.... Neej, skoja bara ; D haha!

En JÄTTEBRA låt: Lady Gaga ft Kalenna - Kaboom





Emma
2009-01-30 @ 12:35:38

KOKOR!!!! ahhahahaha fan vad fuuuult!!!

men kakpaus snart då honey ;)



"Sen ska jag jobba med min uppgift här på tidningen.... Neej, skoja bara ; D haha!"

HAHHAHAHAHA



okej, känner mig lagom flamsig xP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0