My inner secrets

En privat och lösenordsskyddad blogg har skapats istället för att göra en bloggpaus. Knappt någon kommer få lösenord. Dom som får det är ENDAST mina närmsta vänner. Och som sagt, dom är inte många men jag vet vilka som tillhör mitt hjärta och som jag litar på till 1oo%!

Nu ska jag sätta mig med Photoshop och försöka få det att fungera! ; D Klockan är ju bara 3 på natten. Ingen fara alls. Hm, står i private varför.

Anyway.. Säger godnatt nu för ingen idé att lägga ett blogginlägg där det endast står godnatt sen, haha!

Puss!

martina
2009-01-02 @ 08:59:03

Hej igen.

Här kommer jag ännu en gång och behövr hjälp. Bloggen är HELT cp. jag vill inte ha headern men ja vill att man ska se bakrundsbilden. i min stilmall står det såhär:



body {

margin: 0px;

padding:0px;

background: #ffffff url(http://martinawedeby.blogg.se/images/2008/winterbymnoo_23997048.jpg);

}



a {

color: #000000;

}

a:hover {color: #000000;}



#wrapper {

clear:none;

margin: 30px auto;

padding: 20px;

width: 830px;

background-color: #ffffff;

}



#wrapper:after {

content: ".";

display: block;

height: 0;

clear: both;

visibility: hidden;

}



p {

padding: 0px 0px 0px 0px;

margin: 0px 0px 0px 0px;

}



#header {

margin:0px;

background: #FFFFFF url() no-repeat right center;

padding: 26px 12px 0px 120px;

height: 350px;

width: 712px;



jag förstår inte vad problemet är ? :/

Snälla hjälp mig

Anja
2009-01-02 @ 12:13:13

Svar:

Hahahaha! Tack gode gud att någon förstår att jag skämtar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0