Sängprat

Godmorgon!

Är uppe tidigare idag ; ) Pooja ringde mig 12 istället, men det var lika bra för nu är jag iaf uppe. Eller nja, ligger i sängen fortfarande men ändå. Ligger här & dricker varmvatten med honung, eller som jag sa igår utan att tänka på det - håning =)

Min hals har knappast blivit bättre, tack vare detta jävla kalla rummet. Nu ångrar jag mig att jag inte sov i soffan istället som mamma tyckte att jag borde göra, hon är ju iaf smart nog att fatta att jag kommer bara bli sämre om jag sover här inne. Blåser ju fan orkanstyrka från mitt fönster =(

Nu ska jag snart gå upp, ta en varm dusch, ut med hunden & fixa mig.. Sen blir det gå på stan & fika =) Blir nog inget jobb pga halsen.. Blir hes jättesnabbt & hostar fortfarande =/ Menmen.. Vi hörs senare =)

Puss!

Anja
2009-01-06 @ 12:28:28

Svar:

Åh, fusk! Jag letade efter en mörk, men hittade bara vita. Och en svart utan dragkedjor i L, så där blev det inget köp ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0