Shopping is my drug

Lämnade ifrån mig min älskade Canon EOS 450D för inte så längesedan =( .. Ska nog köpa den kameran faktiskt, älskar den verkligen haha!

Iaf... Igår orkade jag inte uppdatera. Kom hem runt 8 efter fleeera timmars shopping ; D & igår var ju lätt det roligaste! Våran psykologilärare gillar nog iiinte oss så mycket vi fnittrar & viskar under VARJE lektion. Vi har ju till och med börjat sätta oss längst bak för vi fick myyycket onda blickar senast när vi satt längst fram, haha! & så kom vi på en jättesmart idé och började gömma oss för en annan lärare, inte för att det gick så värst bra när hon fick ögonkontakt med oss och vi sprang iväg och att jag tappade bort Emma =( haha!

Sen var Allum vårt i några timmar ; ) Shoppades mycket!

Svart ursnygg tröja (Gossip Girl & The Hills inspired) - HM
Jeansjacka - Gina Tricot
Sjal (typiskt mig-färg) - Gina Tricot




& så även (som också är dagens outfit):
Tröja (också typiskt mig-färg) - Vero Moda
Leggings med dragkedja - BikBok



  

Nu ska jag försöka skriva lite på min engelska, är fortfarande i skolan nämligen fast att jag har slutat.. Good girl! =) & så ska det även läsas bloggar ;)


Emma
2009-01-27 @ 21:36:18

snygging där!! ;)

hahaha det va läskigt å gömma sig för läraren :( å vi får iiinte tappa bort varandra nått mer!!

hahahahhaa <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0