Some new stuff

I ungefär 4 timmar har jag suttit här.. Har inte pluggat som jag sa imorse att jag skulle göra. Utan jag har fixat en ny header och lite annat smått & gott till bloggen, lite roligare ju ; ) Men ni får inte se något förens headern är 1oo% klar & jag har tagit en ny bild. Vilket antagligen kommer dröja några dagar.. Tålamod ; )

Vill pilla mer med photoshop & bloggen men vet inte riktigt mer vad man kan göra, hmm.. Om någon ser detta som behöver hjälp med header eller något annat so feel free to write =)

Puss!


J e n n y
2009-01-13 @ 11:49:31

Du får gärna göra en header till mig :)

Susanne
2009-01-13 @ 12:57:46

Kolla gärna min blogg. Skulle vilja göra den lite mer livfull och kanske ändra färg eller allt helt och hållet. Vill du hjälpa? Jag gör bara bort mig om jag försöker hehe.

/Susanne

Savefors
2009-01-13 @ 15:09:04

Jag skulle behöva en ny header =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0