Uppe med tuppen

Haha nej kanske inte precis men nästan. Kunde inte somna igår natt när jag väl la mig i sängen. Så har inte fått många timmars sömn =/ Ska gå kvart i nio, tåget till skolan går 9:17 & idag väntar starten på två nya kurser, psykologi & filosofi.. Jag vill inte ha massa knas frågor om livet och blabla, blir tokig när det gäller sånt så hoppas det inte är det första vi börjar med. Annars har vi Engelska C med & även om vi får sitta framför datorerna, skjuuut mig! ; D Den kursen är verkligen superjobbig! Och inte hjälper det att lektionerna är en & en halvtimme/två timmar! Jaja, positiv nu =)

Anyway. Kul att mina händer är ungefär -1o grader förresten =/

Idag kommer jag komma hem sent & då måste jag faktiskt plugga så kommer inte bli mycket uppdatering. Hoppas ni får en bra Måndag iaf =)

Puss!

P U S S Y D O L L
2009-01-12 @ 14:03:24

Sv; Fy vad kallt! :o Hur kan du leva i det?! :o Haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0