Miniupdate

Everything about you is what I like about you...


Har varit hemma ett par timmar nu. Blev ingen skola idag, fast kanske inte så konstigt när man inte vill släppa en varm famn.. Gör ändå inget för på projektarbetet hade jag ändå suttit på bloglovin & är äckligt trött på svenskan, så lungan ; )

Ikväll ska jag kolla på The City, Bromance & äta pannkakor, nammi! Är sjuuukt sugen på blåbärspaj så får se om jag fixar det också, haha!

Okej, LITE blond är man väl när man kollar ner i lampan & sen tänder den!? Ibland förvånas jag faktiskt över mig själv, haha!


Though everything going, we're right here holdin' on
To one another, the reason why I love ya
Your charming personality, I love your sensitivity
Wait, let me take a second, cause I'll be your lovin' essence, hold me
When I hear your voice speak, and I feel your body heat
Love every minute of it
You're like the fresh air when it feels like no one cares




Emma
2009-01-28 @ 19:03:03

hahaha vadå bländad??? haha SALAK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0