Hosthost

Fan. Jag visste det. Så typiskt mig att gå & bli sjuk 2 dagar innan skolan börjar när jag defenitivt INTE får missa en enda dag i skolan! Har ifs bara hosta, men det är ingen liten hosta. Plus att jag är helt hes så kan knappt prata =/ Men feber, snuva och allt sånt har jag inte fått. Tur i oturen helt enkelt.

Igår var det mysigt på stan iaf. Var så trött när jag kom hem så orkade inte blogga. Köpte en väska från Åhléns =) & funderar på ett TILL par skor, haha! Men jag vet inte.. Har inte provat dom än så får väl göra det imorgon..

Gick förresten upp tjugo i 4 idag, kunde inte ta mig upp tidigare överhuvudtaget. Inte att jag var trött utan pga hostan =( Den måste gå över innan skolan börjar! Grr, blir galen!

Jaja. Nu ska jag vila liter mer.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0