Give me them bright lights

Första dagen i skolan var rätt okej. Bestämde lite inför FN-rollspelet som är vecka 1o, vi 3or är press. Herregud säger jag bara. Jag älskar att göra tidningar när det gäller layout, fn-rollspelsandan och flummet men jag ser INTE framemot 8:2o-22:oo dagar, tjafs (vilket sääääkert kommer uppstå) och det enorma arbetet. Menmen.. Förutom det så var det väl bara soft & att se Emma var det bääästa! ; D Världens kram och allt. Saknade henne ju så mycket!

Sen kom jag hem. Somnade i fåtöljen när jag satt upp, haha! Snacka om att vara trött då ; ) Nu ska jag äta kvällsmat iaf.. Börjar sent imorgon =)

Puss!

Anja
2009-01-09 @ 22:51:20

Svar:

Haha, ja jag gjorde ju det! Och har på mig den nu ;) Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0