Fjällen

Fyy jag är så sjukt trött =( Men vill inte lägga mig ändå, haha! Har iaf fixat internet nu as you may see ; ) Var väl inte jättebilligt men vi delar på halva & internet behövs ju alltid så ja, värt är det iaf!

Resan gick jättebra, stannade på donkan som vanligt hehe.. Fick även åka en timma i Tandådalen förut.. Hmm.. HAHA man kan väl säga att det kommer imorgon efter en hel dag. Herregud. Jag har inte precis glömt allt utan lite små tekniker har väl försvunnit helt enkelt. Som det med att jag tänker för mycket innan jag ska svänga, var jag ska svänga, hur jag ska svänga och sånt där.. Men jag kan ju så det lär komma, märkte ju det redan idag också så ja =)

Men japp, jag ramlade haha! AAJ.. Seriöst. Skulle IIINTE förvåna mig om jag lär ha ett fett blåmärke på ett visst ställe man alltid ramlar på, haha! Verkligen jättesexigt ; ) Jaja.. Det går nog bort på en vecka, haha! Jag tar det lugnt iaf som jag sa =) No legs broken här inte, haha..

Jaja.. Nu ska jag nog ändå sova snart.. Ska ju upp i normal tid imorgon ändå, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0