I wanna have my fun and no one is gonna stop me

Jag har kommit på att jag spenderar rätt lite tid hemma på helgerna, haha! Men jag klagar inte, utan me likey ; )

Sov iaf hos sötisen från igår tills idag & kl 12 kom Emma och hennes föräldrar och vi åkte till Kvibergs marknad, haha! Vi var iaf på jakt efter tyger till våra balklänningar och hon köpte sitt. Ett jättefint mörkrosa & jag ska ha ljusrosa! =) Så i veckan ska jag till sömmerskan, ta mina mått och prata lite om hur klänningen ska se ut. Sen till helgen ska jag nog köpa mitt tyg! =) Iiih man börjar ju lätt känna pressen och längtan nu!

Nu ska jag vila lite, läsa lite bloggar & sen ska jag iväg igen till sötisen! =)


- Kan vi leverera en barack tills imorgon?
- Yes we can!
hahaha! ; D


Anonym
2009-02-01 @ 02:14:17

vart bor din sötis

Suss
2009-02-01 @ 16:24:50

Svar Anonym: Inget du behöver veta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0