2oo9

Mh, vaknade runt 13 idag. Världens huvudvärk och svullna ögon. I wonder why!? Anyway. Sen vid 15 ungefär kom Mikael och Kristofer hit och hade med sig tårtbitar, sjukt goda var dom! Och så satt vi först i trappuppgången & så spontana och sjuka dom är så ringde dom på mina grannar (PINSAMT!) och bad om värmeljus. Sen satt vi där och snackade.. Dom sjöng och Kristofer körde en sjuk berättelse om någon gammal skånsk gumma och hennes hund, haha! Den berättelsen hade iaf ett dolt budskap.. Sen kom dom upp hit & Kristofer åkte "neråt" i hissen. Alltså, han ställde sig på händer i hissen så tekniskt sett åkte han ju neråt, så jävla roligt var det! ; D

Brorsan & hans tjej var här på middag, och det snackades om en resa till Hemsedal eller Romme Alpin över några dagar men dom ringde nyss och sa att det inte blir av =( Menmen, jag åker ju ändå till Sälen om 18 dagar. Fan, tror knappast jag kommer överleva där. Av olika anledningar! Hade ifs gäärna velat åka dit imorgon, få komma bort lite och få koncentrera mig på andra saker. Men jag vet inte, behöver nog tänka igenom saker här hemma också. Jaja, detta hör inte till..

It's so frustrating because I was sick of crying every day and fighting.
I didn't wanna cry anymore but now I'm crying because he's not here to make me stop.

Jaja, nyår igår. Blev inte alls som planerat. Jag tycker inte om nyår längre men nu vet jag iaf vilka som jag vill ha kvar i mitt liv. Det är få människor men dom som det gäller, det är verkligen dom mest underbara människorna!

Funderar förövrigt på en bloggpaus på obestämd tid. Ska nog ha en lösenordsskyddad blogg ett litet tag där jag verkligen kan få skriva av mig. Hade nog behövt det nu. Men jag säger till om det blir så.

Hoppas alla ni andra hade ett bra nyårsfirande igår & en bra första dag på det nya året! =)

Puss!


Robin
2009-01-01 @ 23:16:11

alot <33!

Emma
2009-01-01 @ 23:32:41

baby prata med mıııg!! jag vıll veta allt som handeer! nar jag kommer hem far du beratta allt ı detalj! promıse??? kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0