Two weeks to go!

OKEJ.. Idag (Söndag) är det två veckor kvar tills vi drar till fjällen. Fattar ni!? TVÅ veckor!! Längtar som en tok. & det blir fan inte bättre av att jag berättar för Robin om hur det är och allt, aaah! Lite synd att det bara är en vecka faktiskt. Men man kan ju alltid åka en vecka i taget & som det ser ut just nu så blir det en vecka där. Sen har jag lite planer som jag håller för mig själv för tillfället. Om allt går som det borde gå så kommer jag avslöja dom =)  Så det hoppas vi på gott folk!

& sen så sa brorsan att han lovade mig antingen Hemsedal eller Romme Alpin eftersom att vi inte åkte nu över helgen! Och man har ju snögaranti fram till typ, april-maj va!? Det är ju bara början av Januari så detta artar sig! =) MEN en resa till dom riktiga alperna har det även pratats om! Hoppas! =)

Ska ha ett hus eller en lägenhet någonstans i världen där det finns mycket snö när jag blir äldre. Så man bara kan dra dit & åka bräda i någon vecka eller mer! =) Jag är rätt så bra på att önskedrömma! ; D

Imorgon ska jag upp tidigt honeys.. Eller iaf runt 9! =) Vad händer sen på dagen då..? Pooja kommer hem från Skåne (äntligen!) så ska kanske träffa honom & fika! Han är ju fikamannen nr 1 haha ; )

Förresten. Jag vill shoppa. Igen. Begär? JA!! Får väl kanske dra en runda på Måndag då. Hade behövts. Yeah, överfylld garderob men det behövs ändå, haha! Får inte ens plats med mina skor som står under.. Var tvungen att plocka bort några =(

Nu ska jag dra mig mot rummet snart. Såklart med datorn, måste ju utnyttja trådlösa va..

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0