Utmaning

Är hemma från skolan nu, sjukt skönt & jag är även en kjol rikare =) Nu ska jag vila. Hörs!

Blev utmanad av Emma =)

Reglerna kring denna utmaning är att svara på sex frågor.

Favoritstad: Hmm, svårt.. Warszawa är ju såklart en av städerna högst upp på listan! Åker ju dit varje år & det är underbar shopping! Men sen så har jag ju LA också.. Fast jag har aldrig varit där, men det ska bli ändring på det! ; )

Favoritdrink: Dricker mest cider & bacardi razz med exoticfanta innan utgång så har inte provat alls många drinkar. Men San Francisco är sjuuukt god!

Det galnaste du har gjort: MASSOR! Seriöst, haha! Allting med Emma, that's for sure ; D

Inom tio år: Kommer jag antagligen ha ett barn. Är inget fan av barn nu men om 1o år är jag ju ändå 28 så kanske dags liksom, haha! Sen så har jag förhoppningsvis testat på att bo i USA! Plugg eller jobb - vill inte ens tänka på det =)

Favoritplagg: Har inget direkt favoritplagg utan några stycken.. Men typ, leggings, utgångsklänningar, The Hills inspirerade toppar & tunikor.. Sånt typ..

Sjukaste drömmen: Ofta jag kommer ihåg alla mina drömmar såhär, haha! Brukar inte drömma sjuka drömmar, utan mer hemska där det känns som att "såhär kommer det bli för dig med den händelsen och den personen". Alltså väldigt mycket sanndrömmar. Och när jag väl drömmer dessa drömmar så kan jag skaka en hel dag efteråt.. Så inte så många sjuka att berätta om alltså..


Skickar vidare utmaningen till:
Alla som vill! ; D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0