Party till the sun is rising

Seriöst.. Jag orkar inte packa, haha! Vill ju det för vill komma iväg någon gång men antar att det finns något som fortfarande håller mig kvar..

Jaja =) Utgången igår då.. HAHA mina ord där i början när jag spillde ut halva cidern på vagnen: detta var ju en bra början på kvällen.. Dom stod ju verkligen för hur det blev typ, haha! Kom ju till Razzia & we love rnb.. Stod i kön sjukt länge, sen när vi kommer in så ville dom ha inträde =/ & jag och Emma gillar inte att betala inträde, speciellt inte när det är över 1oo kr och vi har blivit lovade gratis.. Så lite surt var det så vi drog. Man kan ju inte precis påstå att personalen/vakterna var så trevliga heller =/ Haha som han snubben som först sa att vi skulle gå åt sidan.. Vi tog ett steg, sen skrek han verkligen på oss men gåååå dit dåå!! Hahaha... Stackarn..

Går förövrigt runt i mina boots, försöker vänja mina fötter lite & gå in dom..

Nej men nu är klockan mycket och jag måste verkligen börja packa. Det är bara så mysigt här framför datorn med musik i bakgrunden.. Hmmm.. Ska ju köpa massor med godis ikväll också så måste hinna det innan 22, för då stänger dom. Orkar inte dra mig ut alls men jag vill ju ha godis så måste gå =)

 





























Laban
2009-01-17 @ 21:24:00

Du verkar ha bra musiksmak, RnB =) Kolla gärna in min blogg för inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton. Lämna gärna en kommentar ifall du gillar nåt. Peace & <3 -uwantit.blogg.se-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0