You got me tossin' and turnin' and can't sleep at night

Ikväll har jag kollat på Top Model & det var lika bra som vanligt! =) & nu halvkollar jag på Made in Sweden.. Har inte fått någon uppfattning än men seriöst. Andreas leende är helt sjukt. Världens vitaste tänder och själva utseendet på leendet. Går inte att förklara för dom som inte har sett det, men dom flesta vet nog ändå. Fast jag kan ifs inte påstå att det är så jättefint för det känns alldeles för ansträngt och fejkat. Menmen =) Alla tycker olika..

Har pluggat också! =) Eller skrivit ner stödord och läst på inför min fördjupning i samhällskunskap imorgon. Ska prata om gaskriget mellan Ryssland & Ukraina. Något jag faktiskt tycker är intressant. Brukar aldrig tycka att nyheter är intressanta annars, haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen & sen sätta mig lite med antingen engelskan eller dvd-fodralet. Börjar fan 8:2o imorgon & slutar 16:1o.. Ska till brorsan typ direkt efteråt och kommer komma hem sent. Måste låna lite grejer inför fjällen nämligen =)

Uppdaterar säkert en gång till ikväll =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0