Almost done

Nu har jag nästan packat klart =) & neej jag började verkligen inte packa direkt efter när jag skrev det senaste inlägget. Brorsan & hans tjej kom förbi långt efter jag hade skrivit inlägget & så var dom här en bra stund med. & ett bra tag efter det, ja började jag packa, haha! Så nu är det bara småsaker som ska ner, men eftersom allt behövs imorgon på morgonen så packar jag ner det då. Hatar när det är så när man packar, grr! Men hur ska man annars göra..? Man kan ju inte ha dubbel uppsättning av allt, haha! ; D

Ayah.. Fick en kamera förut förresten!
Denna är det;

En bra kamera med många alternativ & lätt att förstå! =) Me like!
& såklart är den rosa haha ; D
(Kan ju tilläggas att den är mycket (!) mer rosa i verkligheten)

Nu har jag precis ätit middag också & chillar lite. Tänkte kolla på säsong två av Brooke knows best. Har hittat världens bästa sida med fleeera olika program som man streamar (alltså ser live utan att ladda ner)! =) Sitter just nu & laddar ner säsong ett av Life of Ryan också, säsong två finns nämligen på den sidan & jag blev sjukt sugen på att se alla avsnitt efter helgens maraton på mtv. Jag älskar serier, iih! =)

Jag uppdaterar säääkert senare! Ska som sagt kolla på det & fixa naglarna. Även ringa Ewe & kolla upp exakta tiderna inför tåget imorgon som ska ta oss till Britney Spears, aaah! ; D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0