Been so many things, when I was someone else

Ibland är det inte klokt.
Nästan så att jag inte förstår det själv.
But I love it.


Jobbet gick bra, det var hur lugnt som helst & vi misstänkte även en kontrollant. Min uppgift blev att "städa" bredvid henne för att se vad hon skrev ; D
Kontrollanterna sätter sig nämligen alltid & skriver ner exakt allt om hur det ser ut, personalen, städningen, maten osv..
Så jag gick dit, sopade.. Sopade jättelångsamt precis bredvid henne & tjuvkikade, men jag såg inget av vad hon skrev, inte mitt fel att hon skriver så otydligt haha! Såg iaf rubriken; Skilja dig.. (?) Så vi antog att det inte var någon fara, trots att hon hade beställt precis allt som kontrollanter gör & betalade med kontanter. & hon gick även in på toan! (& jaa, dom kollar där med!) Så lite skraja blev vi. Ayah, time will tell..

När jag kom hem från jobbet åt jag & mammi tortillas och så satte jag på den 2 och en halvtimme långa filmen Sex and the City! =) Såg den förra sommaren på bio i Polen så det var dags att se den igen, & mammi har inte ens sett den. Fortfarande lika bra & ja - man vill fortfarande gråta och slita ut sitt hjärta på vissa ställen, haha! ; D

Nu ska jag iaf hoppa i säng.. Jobb imorgon också, börjar o9:3o!
Waiting for my goodnight kiss hun' =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0