Britney Spears idag!!

Sitter just nu med blött hår & osminkat ansikte.. Har lite mindre en än timma kvar tills jag ska gå till bussen. Vaknade & gick upp vid sju, helvete vad trött jag var! Tur att jag lyckades somna rätt snabbt iaf, trots att jag skrev det på twitter haha ; D Duschen gjorde iaf det hela bättre (fast att vi inte hade någon balsam = död för håret!!)..

Nu måste jag väcka mammi igen så hon går upp & gör frukost åt mig, så som vi bestämde igår, annars är jag rätt körd. Jag hinner INTE göra allt för jag kan bara vara på ett ställe åt gången - synd där! ; D

Jaja.. Twitter uppdateras iaf! =) Ha det så bra nu!

Iih, ser verkligen framemot det här! Om det skulle visa sig att låtarna/konserten inte är så wow (fast jag älskar låtarna!) så är Britney iaf en person man bara ska se live, dels för att hon är den hon är & hon är en sådan grym performer! =) Men jag tror det kommer bli bäst, alltihop! =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0