Hemma igen

Ja jag är sämst på att uppdatera. Men det kan bero på att jag har fått ett liv igen istället för att bara sitta hemma hela fkn dagarna, haha! Efter jobbet i torsdags, så åkte vi iaf till veterinären med lilla Alex & så gick jag på stan lite efteråt. Sen var det jobb på fredagen igen & efter jobbet åkte jag till sötisen (finally typ, haha) =) Kom hem nyss.. Var ute igår & badade och massor, härligt! Kom iaf hem på grund av att jag jobbar imorgon & jag börjar fkn o8:3o =( Jag öppnar hellre än stänger men faan så jobbigt ändå. Hade velat vara kvar lite till, hehe..

Nu har jag iaf ingen aning alls om vad jag ska göra, hatar att vara hemma såhär. Så sjukt tråkigt! Får väl läsa alla bloggar jag har missat & äta. Skriver nog senare iaf..

In bed I lay, with nothing but your t-shirt on


Michelle
2009-07-05 @ 17:32:50

Sv: Den handlar om hur dom blev Jackson 5 och hur det gick för dom, hur hans solokarriär startade, lite om hans privatliv, hans relation till andra kändisar och så =) Väldigt intressant och bra bok!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0