I'm baaack!

Haha nu var det ett jäkla bra tag sen jag uppdaterade. Sanningen är att jag har haft både dator & internet nästan hela tiden men har inte haft lust/tid/ork för att uppdatera bloggen. Kortfattat om allt iaf;

Britney var det bästa jag någonsin har gjort typ ; D Allt var helt wow, konserten & vistelsen i Stockholm var underbart! TACK Ewe! ; D
Alla bilder och sånt lägger jag upp när jag orkar & har tid.. Det kommer säkert komma i flera utspridda inlägg, så ni vet =)

& när vi kom hem från Stockholm, vilket var i Tisdags kväll så hämtade sötisen upp mig =) & sen dess har jag varit hos honom, mys! Kom hem nu efter jobbet för att äta middag här hemma & umgås med mammi. Sen nu ikväll åker jag tillbaka till sötisen & är där tills Tisdag kväll, hem & packa. Sen på Onsdag ska jag hjälpa mammi med alla grejer + hunden in till stan & ta min egen väska till sötisen. Sen på Torsdag åker jag till Polen.. Självklart ser jag framemot det, precis som varje år men detta året är det verkligen extra svårt att lämna Sverige bara sådär =( Men jaja, nu är det några få dagar kvar & jag tänker inte vara ledsen. Är hellre glad & spenderar dagarna som är kvar med att skratta & må bra! =)

Nu ska jag packa ner lite viktiga papper iaf & sen äta. Sen drar jag..
Uppdaterar igen & mer ingående när jag har lust =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0