In the middle of the night

Mm hejhej här sitter jag, mitt i natten..
& jag som ska ta bussen halv nio imorgon. Fattar ni..
Inte gå upp halv nio utan vara helt klar & ute vid hållplatsen halv 9.. Good luck Chuck säger jag bara, haha!

Har pratat med Emma i telefon i mer än en timme & sen läst bloggar.. Måste lägga mig nu snart. Är inte ens klar med allt. Eller jo packningen men typ.. Allt småfix.. & jag som hade tänkt duscha med, haha! Ayah.. Får väl gå upp lite extra tidigt imorgon. Ska bli riktigt kul det här iaf! =)

& ingen data & internet iaf som ni förmodligen redan har listat ut.. Utan jag finns (fortfarande) på twitter här till höger! & så uppdaterar jag bloggen när jag är hemma/kan hos sötisen! =)
Ha det så bra nu för det tänker fan jag ha i huvudstaden & på Brittans konsert - iiih! ; D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0