Orkar inte komma på en rubrik haha

Orkade aldrig uppdatera igår efter jobbet, var heeelt slut! Men det spelar tydligen ingen roll hur fkn mycket man kämpar & håller på för en viss person (nämner inga namn!!) På tal om det så skulle ni sett mig på jobbet idag, heeelvete. Var så jäkla nära på att bara klappa till bruden, haha! Hade varit en härlig syn det..
Ayah, inget mer prat om det. Blir bara arg igen då..

Jobbade iaf 8:3o-15:oo & guuud så skönt det var att bara gå därifrån & lämna allt i samma skick som det befann sig i just då, haha ; ) Mer tidiga dagar tack!
Jobbar bara till stängning 3 (4, men en ska jag nog byta bort) pass tills jag åker till Polen, gött..

Just nu sitter jag iaf & läser bloggar.. Kliar mig i ögat som helvete för fan vad det rinner & gör ont! =( Ska nog sitta här hela kvällen, händer inget speciellt - trist! =(


Julia
2009-07-01 @ 22:33:03

Haha, det är det som är poängen ;) Jag älskar den smileyn och jag får höra ofta att jag är lik den så... ;) Ha en bra kväll!

The Hills Fanblogg.
2009-07-03 @ 00:00:57

jag gillar erin jätte mycket också, och hennes brittiska dialekt är så söt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0