Packapackapacka

Hmm detta går fan inget vidare alltså. Sitter just nu här & chillar, har precis läst igenom dom sista bloggarna och försöker ge mig orken att fortsätta packa.. Alla kläder är nerpackade (bortsett från dom jag har lämnat kvar hos sötisen) & jag har bara smågrejs och de få skönhetsprodukter jag har här hemma kvar. Resten är.. Jaa.. Ni vet nog vart vid det här laget. Sorgligt att det roliga ska ta slut redan =(
- Men ayah, ska inte tänka på det nu, lala!

Grejen är att det är rätt mycket egentligen fortfarande att packa ner, men jag orkar verkligen inte! Är helt mosig i hela kroppen & huvudet likaså! Men om jag lägger mig nu & packar resten på morgonen lääär det blir stressigt! Vågar jag riskera det..? Humm.. We will see ; D

Jaja.. Kan likaväl kolla igenom badrummet osv & se om det är något jag kan fixa.. Om jag glömmer något så har jag ju alltid tid att åka tillbaka hem & hämta det, jag åker ju inte förens på torsdag men jag ska ju sova hos sötisen imorgon så därför fixar jag allt nu =)

& gött förresten att jag kom på NU (!!) att jag ska fixa mina naglar, grrr..
Förtillfället åker tipparna & gelén bort och fram med dom naturliga + ett härligt lack. Akryl/gelé gör jag i Polen, har saknat den enormt egoistiska ompysslingen jag satsar på där, hähä ; )

Natti iaf! =)


Anonym
2009-08-04 @ 10:52:06

Nu har jag en tävling där du kan vinna en Henley Klocka med läderarmband & Diamante i samarbete med Swefox..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor.html



Var med ;)

JENNY
2009-08-11 @ 15:22:54

skrev i mejlfältet (:

JENNY
2009-08-11 @ 15:23:51


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0