Blandat inlägg

Satte precis på musik på högsta (nästan, är ändå söndag kväll) volym & rockar loss! Jobb imorgon o8:3o, känns typ som yeah right just nu, haha! ; D

Var lite nere nyss men insåg för fuck sake att VARFÖR är jag nere nuuu..? Detta är egentligen den bästa tiden i mitt liv, att det snart är 17 dagar kvar går inte att göra något åt.. Den dagen - den sorgen.. Fuck that! Allt kommer bli bra!
Varför oroar jag mig..? Så jävla onödigt att slösa tid & energi på det, grr! Tagga, tagga nu! ; D

I don't care if I lose my mind
I'm already cursed


& jaa.. Alla små texter här på min blogg beskriver mina tankar och/eller känslor nu. Ni får själva lista ut till vilka personer det är & exakt vad det handlar om, höhö ; )

Denna dagen var iaf bra =) Shopping på Allum & det var inte jag som shoppade för en gångs skull, haha! Lämnade mitt VISA i bilen för jag visste att jag skulle ta med mig minst 3 kassar ut därifrån annars, pah! & sen ut till hornbach och efter det hem. Och självklart med en massa skratt & lycka i bagaget =)

Girl, you wanna wanna (bend)
Girl, you wanna wanna (shake)
Girl, you wanna wanna (move)
; )


Nu är det iaf dags att fortsätta läsa alla bloggar =) Försökte kolla på film förut & sy fast alla 7 knappar som hade ramlat av min jacka men filmen sög & jag sög på att sy, så datorn & mammi fick ta över haha!

Vet inte om jag lägger en update senare eller imorgon på morgonen, men kan iaf skriva att jag ska iväg till sötisen efter jobbet (slutar 17:oo) så hörs vi inte så vet ni iaf varför =)


Kom hem till mig älskling! Saknar dig! 



 

 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0