Work

Uuh, ska ta bussen 33 till jobbet. Är så sjuktsjuktsjukt trött! Gäspar precis hela tiden & bytte nyss om till vanliga kläder, haha! Vädret är segt & tack och lov är det redan kväll/natt när jag kommer hem & det är gött för då känns det som att tiden går snabbare mot allt roligt jag ser framemot! =)

Pallar inte ens sminka mig alltså, brukar alltid göra det till jobbet annars men fan nu skiter jag i det. Är så seg & det är bara bra för ansiktet att vila sig lite från sminket..
Ayah, dags att packa ner maten & lite annat and then i'm off..

Uppdaterar nog senare ikväll =)


Katie
2009-07-11 @ 15:16:04

Usch då! Det är inte roligt att behöva släpa sig iväg till jobbet då man är trött! Hoppas det går bra iallafall

annebertelsen.blogg.se
2009-07-11 @ 15:23:08

:)

Katie
2009-07-11 @ 23:52:30

Ja det var väl tur då! Är man trött vill man inte ha häcken full hela dagen!

Jaså, vad är det för konsert då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0