Artikelhelvete

Sitter just nu med min fördjupande. Mår lite bättre men även om jag egentligen borde vila så kan jag inte det, måste bli klar med den nämligen! Aja, ska skriva lite till och sen får jag väl vila en timme eller så och sen börja skriva igen.. Ändå 1oo gånger bättre att sitta hemma i lugn och ro och skriva än att sitta i skolan och bara stressa och må sämre.. Verkar iaf inte som att det är magsjuka jag har för kollade upp det och förmodligen beror det nog på något annat.. Får hoppas att dom har rätt bara!

Ayah, snart blir det paj igen haha! Mamma gjorde en ny för hennes kompis är här så vi skulle ha något att bjuda på. & såklart kommer det sluta med att jag äter upp halva ; D

Som sagt, skriva lite till var det och sen ta det lugnt =) Hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0