Bara 72 dagar kvar av detta!

Är man på toppen av lathet när man använder tab-knappen på tagentbordet för att få fram det man vill ha på internet istället för att använda musen!? ; D Isf så vann jag precis första pris, haha!

Har iaf skrivit lite mer än två minuter på mitt svenskatal. Och nu har jag kört fast, såklart =/ Jag tyckte det var rätt bra och lagom långt.. Så tog jag tid på mig själv när jag läste igenom det och så blev det ju då två minuter. Hur fasiken blev det så lite!? Fan också. Tur att jag har mer av kvällen och imorgon i skolan och lite tid efter skolan också på att skriva klart det.. Ifs har jag onsdag morgon/förmiddag med i värsta fall! Men det blir nog klart inatt eller imorgon iaf, så det är lungan! =)

Nu tog jag iaf en liten paus eftersom att jag körde fast, har på 2 ½ män i bakgrunden och väntar till klockan ska bli 22:oo så jag kan fixa gurka med dipp & sätta mig framför project runway =)

Some of my feelings keep escapin'
so I make it a joke
Nonchalant I keep on fakin'
So my heart dont get broke


Emma
2009-03-23 @ 22:46:12

skiiit snyggt att ha klänningen så ju!! ^^ du är snygg! <3

ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10
2009-03-24 @ 18:29:28

sv: okej, vad kul! :) jag vet ännu inte vart i USA jag kommer att hamna, vilket är väldigt väldigt spännande! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0