Better not touch

Nu är jag hemma efter Fredagens äventyr, haha.. Man kan ifs inte kalla det äventyr men aja =) Solade efter skolan i Fredags, sen åkte jag ÄNTLIGEN och fixade mina snowboardboots.. Dom var ju helt konstiga så fick tillgodokvitto. Så får köpa något annat där sen =) Blir ett par boots förmodligen till nästa säsong. Sen åkte jag hem. Åt världens sommarmat. Jordgubbar och allt, sjukt gott! =) & sen åkte jag till sötisen..



Nu är jag hemma ett litet tag & ska äta. Mmh, blir tacos namnam! Har som sagt fått världens dille på det så ah, & så tomater.. Äntligen får jag min sallad som jag tjatade om inatt, haha! ; )

Ayah.. Ska läsa lite bloggar och så =) & sen ikväll drar jag igen.. Så ha det gött. Får se om jag uppdaterar senare innan jag åker..


S
2009-03-15 @ 12:54:03

Sv; Jodå, hon ska vara med i hela säsong 5 :) Bara det att det har gått rykten och varit snack om en sjätte säsong utan Lauren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0