Ett steg närmare STUDENTEN!!

Hittade min studentklänning idag!! =) Gick förbi monsoon i stan & så hängde den lite halvgömd, såg inte ens mycket av den. Tänkte att jag kollar in den senare.. & så mötte jag upp Emma som bestämt och så gick vi till monsoon ett tag senare. Provade den & det satt jättefint =) Kommer liksom inte hitta någon annan finare någon annanstans så lika bra att köpa den, var ju inte ens dyr!

Haha fan vad trött jag ser ut på bilden men aja ; D & så såklart åkte studentmössan på! Den har jag ju inte visat på bloggen innan.. Inte ens när jag fick den, haha. Men det står iaf; Suss * Jm 2oo9 .. & det är blommor på klänningen som
man ifs inte ser så bra på bilden, & så ett sidenband en liten bit under brösten =) Nicenice..

& så hittade jag ett par skor jag har haft hemma ett tag men knappt använt. Dom ska jag också ha på studenten. Gött att jag hittade dom så jag slipper leta efter sånt. Dom passar både mina fötter och till studenten jättebra så det är ju skönt. Sen så ska jag även köpa mina balskor i veckan hade jag tänkt! =) Så ja, nu är typ allt klart.
Mössa, studentklänning, studentskor är klart.
Balklänning (håller på att sys upp), balskor (ska köpas nu i veckan), balbiljett (köps på måndag), studentfestbiljett (köps senare när dom har släppts).

Ayah.. Men nu ska jag försöka få tag på ewe & linn. Parteeey ikväll ju så måste bestämma vart vi möts upp osv =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0