Finally, a pair of jeans

Hemma nu.. Gick snabbt & bra hos sömmerskan =) Provade fodret och kollade så att överdelen satt som den skulle.. Sen så tog jag tåget in till stan, kollade på lite kläder & jeans på Gina. Dom fanns inte på ena så gick till en annan Gina & där fanns typ den minsta storleken någonsin kvar, i bara två exemplar. Den ena - skitful och för mörk, den andra - fin & ljus. Så ah, hängde undan den och köpte senare med mammi.. Fattar inte vad som är grejen med Gina. Trots att det är exakt samma plagg & modell så skiljer alla sig på något sätt. Så ska det väl inte vara? Samma sak med min jeansjacka som jag köpte därifrån längesen.. Alla såg helt olika ut, skumt =/ Det är iaf dessa jeansen, dom är finare i verkligheten! =)

Förövrigt så gick min mobil sönder mitt i affären vilket orsakade att jag på en sekund befann mig i någon mobilaffär. Är SJUKT sugen på en touch av samsung - fett snygg. Men helst vill jag ju ha sony ericsson! Eller inte helst. Jag vill typ bara ha sony, men det finns ingen tillräckligt bra/snygg än. Iaf vad jag kommer på.. Aja, får spana lite till.. Än så länge håller mobilen, bara det att nu får jag välja mellan att ha den öppen eller stängd haha! Tror att det kan bero för att en viss hund trampade på den imorse ; D Men inte gör det mig något!

Every look I take makes me want you more ♥

Ayah, nu ska jag ut med grinolle här.. Alltså hunden som bara tjatar på mig. Blir galen på sånt! & jaa, det kanske är sol och skönt på dagen men det är riktigt fkn kallt nu på kvällen, usch! =/


Linda.
2009-03-18 @ 20:36:29

Dom byxorna är sjukt snygga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0