FN-Rollspel

Är hemma nu, typ äntligen eller vad!? Haha nej men jag hade faktiskt 1oo gånger roligare och bättre än vad jag trodde! Imorgon väntar ifs den värsta dagen.. Eller det borde iaf vara imorgon. Är chockad över att delegaterna gick hem efter middagen, som serverades klockan fem.. Vi satt ju kvar till sju förra året.. Ayah, deras FN-Rollspel =) Tidningen är iaf klar och fett snygg! =) Släpps imorgon..

& snacka om att det blev jättejätteflummigt de sista timmarna! Lite citat som gav oss några riktigt bra skratt även långt efteråt! :

(lilla jag) - herr och fru overhead..

(michael) - vad är motsatsen till ras?
(lisa w) - fall! (helt dödsseriös)
Han menade ras som i hundar, och Lisa sa inte ens en motsats, hahaha!

Rubrikförslag: sluta babbla din gamla hagga!
Det skulle vara till en arg krönika.

(lisa w) - vafan. *** skulle skicka ett mail men dom gör ju aldrig det!
(alexander) - slå henne.
(lilla jag) - vadå skåne? (snacka om att jag hör fel, haha!)

(linnea w) - jag har tio tips men har bara kommit på åtta.

Så det har iaf varit en riktigt bra dag! =) Nu ska jag äta upp min mat och kolla sex and the city 23:oo! Sen soooova. Sov bara fkn 3-4 timmar inatt. Not so strange kanske...


Jag & Emma honey från förra året då vi var Turkiets delegation =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0