Fredag - Tisdag

Jaa uppdatering var det som sagt..

I Fredags efter skolan & ett bitterljuvt avslut på FN-Rollspelet åkte jag & Emma till stan för att gå på CISmässan.. Var sjukt b men fick iaf med mig en massa kataloger om studier i USA =) Så nu har jag börjat kolla igenom lite och så ska jag på rådgivning med dom, för att få veta lite mer exakt var som passar mig osv. Just nu ser Santa Monica bra ut!

Sen efter 18:oo mötte jag upp Fridah & Steffi, dom kom hela vägen från lilla skåneland, haha! Längesen jag träffade Fridah så det var sjukt kul! ; D Vi drog iaf hem, åt och fixade oss. Ut på stan - chez var först med varsitt glas vitt och sen K 19 med Afasi & Filthy i sikte! & jag säger bara en grej; Jag är kär och har fått en ny favoritgrupp! Visst att jag visste att dom var bra innan men att stå längst fram och bara gunga med (hoppa snarare ; D) & sjunga med i alla låtar till deras helt underbara framträdande! Var sånt sjuuukt tryck så det var inte sant! Sen vare mat på donken för deras del, jag var helt slut så orkade typ inte ens säga ett ord.. Sen hem och sova..

Lördagen spenderades framför datorn i sängen, sov även 4o min framåt kvällen - var sjukt trött, hade inte fått tillräckligt med sömn under natten. Åt världens godaste lax, namnam! & sen åkte jag till sötisen =)

& sen i Söndags har jag bara tagit det lugnt och varit i skolan igår & idag.. Så imorgon är det skola igen. Bara två lektioner men dom är sååå sega! Projektarbete & svenska.. Tänkte dra en sväng till solariumet antingen innan skolan eller efter ifs, så det är ju gött!

skillnaden mellan vardag och helg
svaret är enkelt, igår var jag arbetslös och idag är jag ledig

 
 



Nu ska jag ta det lugnt, kolla lite tv och sen sova.. Eller iaf försöka, haha!


Anonym
2009-03-11 @ 11:46:30

Hej sötast! Just nu pågår en tävling i min blogg, så är du nyfiken ta dig gärna en titt! :) Priset är ett armband värt 159:-, super sött! :)



Kram

/Linnéa

Emma
2009-03-11 @ 14:13:27

Det kommer vissa bra saker från Skåneland ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0