Godmorgon Sverige! =)

Sitter i sängen och dricker mitt morgonkaffe haha.. Detta är nog det andra sättet som jag gillar mest att vakna upp på. Med kaffet framför datorn och bloggar, samtidigt som jag lyssnar på lite Voice =) Mysmys.. Men hade tänkt att dra mig upp snart och sticka till solariumet. Blev aldrig något igår för jag pallade helt enkelt inte.. Så idag istället! =) Sen är det skola och förbereda för engelska c gruppredovisningen.. Lagom segt att vi får vara helt lediga idag men man måste ändå vara där pga redovisningen. Men skönt att få det gjort ifs.. Ska nog inte klaga, för egentligen hade jag börjat 8:2o idag ; )

Nepp.. Nu ska jag dricka upp kaffet, läsa klart bloggarna och fixa mig.. Hörs senare sötnosar! =)


Sandra
2009-03-12 @ 13:58:56

haha, precis vad jag gjorde imorse!

dator+kaffe+thevoice på tv :) super.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0