Gratis kläder

Vill bara passa på att tipsa om GratisMode som är en sida där du på olika sätt samlar ihop poäng bla genom att värva, klicka på hemsidor och registrera dig gratis på olika hemsidor. Får du ihop ett antal poäng som behövs så kan du välja ett presentkort som du kan välja att lösa in på många olika butiker, då de använder sig av superpresentkortet. Du kan själv välja var du vill handla - H&M, Cubus, BikBok, Din sko, The Body Shop, Gina Tricot, Åhléns osv.. Jättebra sida som jag vet fungerar! =)

Sitter fortfarande med min fördjupande. Känner mig mer & mer klar med den fast egentligen hade den behövt vara längre.. Men aja, jag satsar ändå bara på g så det borde väl snart räcka. En halv sida till kanske.. Ska se om jag kan få tag på mer information =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0