I lost myself in us

Inte gjort så mycket idag & därför har jag inte så mycket att berätta.. Men brorsan & hans tjej var iaf här idag. Tog det bara lugnt & så gick dom ut med Alex i typ.. 2 timmar!? Helt sjukt, haha! Men bara gött för mig ifs ; ) Mm & så blev det tvtittande idag.. Desperate Housewives & Gossip Girl och ååh så spännande allt är, haha!

Du vill ha någon att se upp till och analyserar noga innan du går till beslut.
Ofta signalerar du inte ut dina känslor så tydligt, utan du kan brinna av förälskelse utan att det syns.
 - jungfrun (kärlek)

Aja.. Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, orkar egentligen inte men kan ju inte vara smutsig ; D & sen lägger jag mig väl i sängen och kollar vidare på zeitgest. Mycket bra film det där! Får se när jag somnar inatt, haha!


Jennifer
2009-03-22 @ 22:10:43

Hejsan, hur har din helg varit ?(:

Jennifer
2009-03-22 @ 22:38:08

Haha, okej jo jag ska ta och läsa den eftersom att du är den enda som faktiskt sagt att det är sättet att få reda det på =P

Cristian
2009-03-23 @ 17:08:48

Jo, men tänk dig själv - om de precis har kommit ut ur studion och har den färdiga låten på skiva - då måste de gå runt och lyssna på dem och ba "Fan vad bra jag är". Haha :)

Gå runt och tänka typ "Vem var det som gjorde den här fenomenalt bra och sköna låten? Just det - det var ju jag. Haha.



Egotrippat kanske :)

BJERNHAGEN
2009-03-23 @ 21:48:54

vad fint långt hår du är :)

tyck gärna till om min sång i bloggen!

vill höra allas åsikter :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0