Lite småarg ja...

NU bröt fkn helvetet lös va! Är så arg! Seriöst. 93 dagar kvar. Jag vill sluta nununununu! & hur faan kan man behandla andra elever så!? Och att sen säga en sak till vissa elever så att dom kämpar skiten ur sig med grejer, men till andra elever. Nejnej, då är det något annat som gäller. Hur glad är jag för att jag stannade hemma idag?

- Gladare än jag någonsin varit!



Förlåt för en liten aggressiv början.. Jag är inte alls arg idag egentligen & har inte varit på flera dagar men när sånt här uppstår. Äh då kan alla idiots bara gå & gräva ner sig =) Men aja.. Kollade iaf på premiären av Desperate Housewives förut & såklart var det sjukt spännande. Tycker bara att det är lite störigt att man vet att man kommer inte få reda på orsakerna till dom grejerna som händer förens säsongsavslutningen typ.. Så är det ju alltid med Desperate.. & med tanke på att säsongen precis har börjat så är det lite jobbigt och det gäller att följa allt, hehe..

Nu börjar Sex and the city snart iaf & så har jag lite fler bloggar att läsa innan det.. Sen blir det väl sängen. Imorgon, då börjar helvetet =) haha!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0