Loverville

Nu är jag hemma igen.. & det är V-Å-R ute!! 8,o grader i skuggan, jajemän! Blir tacos idag igen dessutom. Hade jag fått välja hade jag kunnat äta det varje dag, haha.. & så lösgodis på kvällarna. Eller.. Dipp med gurka, namnam. Nää, nu blev jag bara mer hungrig ; D

Men det fula är att jag varvar nyttigt med megaonyttigt mer & mer. Kan vräka i mig pizza, hamburgare, godis, choklad - you name it, för att sen bli sjukt sugen på tex massa grönsaker.. Vad har hänt med mig!? Haha.. Har blivit jätte lättroad också & skrattar nuförtiden i princip åt det mesta, hela tiden. Eller ja.. Kanske inte i skolan, där är jag mestadels arg på någon uppgift/prov/lärare, haha! Men ändå ; D

Neej, men nu måste jag gå till affären. Köpa lite nödvändigheter & såklart tacosås ; )

ttyn!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0