Mista DJ

Alltså.. Jag har inte fattat det än. IMORGON ÄR DET DAGEN MED STOOORT D! Seriöst!! Fkn dagen jag har väntat på i ett år & tio månader!! Helt sinnes, allvar.. Ni som har some braincells borde fatta vad det är jag menar, finns ju en liten nedräkning här till vänster som hint annars.. Tänker ändå inte skriva ut det än för jag vill ha det på bloggen det datumet det verkligen händer. Men det är helt sjukt. Har vant mig jättemycket vid min frenemy, så det kommer nog kännas både jäkligt skumt och underbart samtidigt imorgon.. Ayah, I'll keep you updated!

untz untz!

Egentligen borde jag sova med tanke på att jag ska gå hemifrån 6:15. Men jag vill inte sova, haha! Så typiskt mig.. Har ifs gäspat skitmycket idag, men vill inte sova för då kommer jag få en riktig realitycheck & det vill jag inte ha! Sitter istället & rensar bland all musik jag har laddat ner det sistone. Laddar ju ner minst 1o låtar per dag tack vare UwantiT! Ibland finner man guldkorn, ibland inget alls.. Så mitt skrivbord är iaf fullproppat med olika låtar jag nu "måste" lyssna igenom, haha..

Nattinatti sötisar ♥

(om jag lyckas stänga av datorn då, haha!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0