Nattblogg

Vill ha sommar när jag hör denna låten ♥
Låter bara så mysigt somrig, & eftersom det är nicoles pappi och akon så gör det ju inte låten sämre!

Kan inte sova, så typiskt mig haha! La mig i sängen men det enda jag kunde tänka på var projektarbetet & min header här på bloggen. Eftersom att jag knappast kan göra något på projektarbetet nu så ändrade jag headern istället =) Blev helt okej, pallade inte ha 5oo bilder som jag hade innan. Även om drinken, Christian Louboutin skorna & småbilderna var fina så kan jag lika väl lägga upp dom i inlägg istället =)

Vad ska jag göra nu då? Är lite småtrött men känner mig själv och det räcker inte för att jag ska somna.. Får väl se om jag kan knåpa vidare på projektarbetet eller om det finns några bloggar att läsa. Tror knappast det för läste massor precis innan jag stängde av datorn förut. & med tanke på att det faktiskt är vecka så tror jag inte att många uppdaterar. Folk har ju jobb & skola.. Grr, haha!

Nej okej, ska skärpa mig & lägga min INOM en halvtimma.. Promise!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0